Sony Cyber-shot DSC-H70 stanowi odświeżenie linii H – aparatów o wysokiej wydajności i małych rozmiarach. Kompakt jest jednocześnie „odchudzoną” wersją modelu Sony Cyber-shot DSC-HX7V. Różnice dotyczą między innymi typu matrycy, braku modułu nawigacji satelitarnej oraz kilku dodatkowych funkcji.
Sercem konstrukcji jest matryca typu Super HAD CCD (rozmiar 1/2,3 cala), o rozdzielczości 16,1 megapikseli. Zaraz obok znajdziemy procesor BIONZ, odpowiedzialny za przetwarzanie informacji. Aparat obsługuje czułości w zakresie ISO 80-3.200. Projektanci uzbroili urządzenie w stabilizowany optycznie, szerokokątny obiektyw o dziesięciokrotnym przybliżeniu (odpowiednik 25-250 mm dla filmu 35 mm; F3,5-5,5). Na liście wyposażenia znajdziemy między innymi 3-calowy wyświetlacz LCD (230.000 punktów), złącze USB oraz gniazdo kart SD/SDHC/SDXC. Zasilanie zapewnia akumulator litowy o wydajności 290 zdjęć na jednym ładowaniu. Wszystkie podzespoły zamknięto w niewielkiej obudowie o wymiarach 101,6 x 57,6 x 28,6 mm i wadze 194 gramów (z akcesoriami).
Aparat posiada funkcję nagrywania filmów w standardzie HD (720p) z szybkością 30 klatek na sekundę, w formacie MPEG4. Producent zadbał również o cały wachlarz usprawnień programowych. Znajdziemy wśród nich tryb Sweep Panorama oraz wykrywanie twarzy.
Sony Cyber-shot DSC-H70 pojawi się w sprzedaży pod koniec marca w czterech wariantach kolorystycznych – srebrnym, czarnym, czerwonym i niebieskim. Sugerowana cena wynosi 230 USD, czyli około 661 PLN.
Źródło: Sony
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
@cyber
Matryce w obu konstrukcjach są różne i taka też informacja widnieje w opisie każdego z aparatów. Zabrakło jej jedynie w samym wstępie dla H70, co nie zmienia faktu, iż w dalszej partii tekstu jest już wyraźnie wymieniony typ czujnika.
jestescie kompletnymi amatorami jesli prowadzac taka strone piszecie ze roznice miedzy hx7 a h70 to „głównie braku modułu nawigacji satelitarnej oraz kilku dodatkowych funkcji”. Główna różnica to brak matrycy CMOS!!!!!! To jest najwaźniejsze z punktu widzenia fotografii