Kiedy na rynku debiutowały kolejne PENy firmy Olympus, w telewizji i Internecie oglądać mogliśmy specjalne reklamy, w których nowe aparaty były nie tylko promowanym towarem, ale także narzędziem, z pomocą którego same spoty rejestrowano. W kilka miesięcy po tej kampanii, po podobny zabieg sięgnął inny japoński producent – Panasonic. Tym razem jednak, reklama okazała się być nieco chybiona.
Krótkie filmy promujące kompakt Lumix DMC-G2 w sieci pokazały się jakiś czas temu. Towarzyszył im również specjalny komunikat prasowy Pansonica, który do pewnego stopnia sugerował, iż reklamowany aparat pełnił na planie także funkcję kamery. Z czasem światło dzienne ujrzało jednak inne nagranie, prezentujące kulisy kręcenia spotu nowego Lumixa. I tu pojawił się problem, bowiem ku zaskoczeniu wielu osób okazało się, iż choć materiał rzeczywiście rejestrowany był z pomocą aparatu, to nie był to niestety DMC-G2, tylko dużo bardziej zaawansowany Canon EOS 5D Mark II, uzbrojony w obiektywy serii L.
Choć sprawa w rzeczywistości nie wydaje się być szczególnie istotna, to fala negatywnych komentarzy, jakie przetoczyły się przez przeróżne platformy medialne najwyraźniej mocno uderzyła w dobre samopoczucie japońskiego giganta, w efekcie czego problematyczne nagranie wycofano, zostawiając jedynie pierwotną reklamę. Najwyraźniej specjaliści z Panasonica stwierdzili, iż najlepszym wyjściem z tej niefortunnej sytuacji będzie udawanie, iż nic się nie wydarzyło. Cóż, czas pokaże, na ile skuteczne będzie to rozwiązanie…
Choć materiał prezentujący kulisy kręcenia reklamy jest już niedostępny, zajrzeć jeszcze możecie na stronę Photography Bay gdzie opublikowano szereg zdjęć pochodzących z tego nagrania. Poniżej natomiast, oryginalny materiał reklamowy poświęcony kompaktowi Lumix DMC-G2.
Źródło: Photography Bay, YouTube
Na stronie mogą występować linki afiliacyjne lub reklamowe.
Panasonic wprowadza do sprzedaży limitowaną edycję pełnoklatkowego aparatu LUMIX S9 w kolorze Titanium Gold. Limitowana,…
NIKKOR Z DX 16–50 mm f/2.8 VR i MC 35 mm f/1.7 znakomicie wzbogacają szklarnię…
Współpraca budżetowej, choć coraz lepiej rozpoznawalnej marki smartfonów Realme z doświadczonym producentem aparatów RICOH może…
Zaawansowane narzędzia do tworzenia i obróbki zdjęć AI, a do tego potężna chmura na dane…
Jesień i zima obfituje w promocje na rynku foto. Sony właśnie wystartował z cashbackiem, a…
Jesień to czas wielu dobrych promocji w branży foto. Sigma właśnie wystartowała z cashbackiem na…
Wraz z naszymi partnerami stosujemy pliki cookies i inne pokrewne technologie, aby zapewnić jak najlepszą obsługę naszej strony internetowej. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane na urządzeniu końcowym. Używamy plików cookies, aby wyświetlać swoim Użytkownikom najbardziej dopasowane do nich oferty i reklamy oraz w celach analitycznych i statystycznych. Jeśli korzystasz z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień przeglądarki, oznacza to, że nie masz nic przeciwko otrzymywaniu wszystkich plików cookies z naszej strony internetowej oraz naszych partnerów. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies.
Polityka Cookies