W 2013 roku sprzedano prawie 5 mln kamer sportowych. Za 4 lata, natomiast, liczba ta ma wzrosnąć do 9 mln.
Według analityków z Futuresource Consulting, rynek kamer sportowych może być jednym z prężnie rozwijających się segmentów elektroniki konsumenckiej. Kolejnym tego dowodem, poza samymi statystykami, jest udany debiut GoPro na amerykańskich parkietach giełdowych.
Z kamer korzystamy nie tylko w przypadkach rejestrowania wyczynów sportowych, ale również do nagrywania szeroko pojętego „lifestyle’u” – codziennych wydarzeń, koncertów, imprez, urodzin. Szeroki kąt widzenia, dobra jakość i kompaktowa forma pozwoliła nie tylko GoPro, ale i pozostałym producentom wprowadzić więcej dynamizmu w rodzinnych filmach.
Obecnie najwięcej kamer sprzedaje się w USA i Wielkiej Brytanii, natomiast do 2018 większość rynku należeć będzie do pozostałych krajów europejskich oraz rejonu Azji Pacyficznej. Pełny raport znajdziecie na stronach Futuresource.
Na stronie mogą występować linki afiliacyjne lub reklamowe.
Panasonic wprowadza do sprzedaży limitowaną edycję pełnoklatkowego aparatu LUMIX S9 w kolorze Titanium Gold. Limitowana,…
NIKKOR Z DX 16–50 mm f/2.8 VR i MC 35 mm f/1.7 znakomicie wzbogacają szklarnię…
Współpraca budżetowej, choć coraz lepiej rozpoznawalnej marki smartfonów Realme z doświadczonym producentem aparatów RICOH może…
Zaawansowane narzędzia do tworzenia i obróbki zdjęć AI, a do tego potężna chmura na dane…
Jesień i zima obfituje w promocje na rynku foto. Sony właśnie wystartował z cashbackiem, a…
Jesień to czas wielu dobrych promocji w branży foto. Sigma właśnie wystartowała z cashbackiem na…
Wraz z naszymi partnerami stosujemy pliki cookies i inne pokrewne technologie, aby zapewnić jak najlepszą obsługę naszej strony internetowej. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane na urządzeniu końcowym. Używamy plików cookies, aby wyświetlać swoim Użytkownikom najbardziej dopasowane do nich oferty i reklamy oraz w celach analitycznych i statystycznych. Jeśli korzystasz z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień przeglądarki, oznacza to, że nie masz nic przeciwko otrzymywaniu wszystkich plików cookies z naszej strony internetowej oraz naszych partnerów. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies.
Polityka Cookies