Jeśli zdecydujesz się na sprzedaż zdjęć w Fotolii, możesz wygrać nawet 15 tys. złotych. By spełnić warunki konkursu, Twój kadr musi trafić do kolekcji Instant i stać się najlepiej sprzedającą fotografią 2014 roku.
Debiutująca w zeszłym tygodniu w wersji dla Androida, aplikacja Fotolia Instant zebrała już 15 tysięcy użytkowników (nie licząc tych, którzy z programu korzystają na iPhone’ach). Producent ma więc powody do zadowolenia – rosnąca popularność fotografii mobilnej jest już widoczna gołym okiem.
W związku z udostępnieniem aplikacji na największe platformy mobilne, Fotolia postanowiła zorganizować konkurs. Jego zwycięzca otrzyma 15 tys. złotych w kredytach stockowych wymienialnych na pieniądze – możesz więc albo wszystko wydać na zdjęcia, albo pozostać przy „żywych” monetach. Nagroda wręczona zostanie tej osobie, której fotografia okaże się najchętniej kupowanym kadrem z kolekcji Instant w 2014 roku.
Równolegle, od marca tego roku, trwa konkurs dla użytkowników systemu iOS. Wysokość nagrody jest w obydwu przypadkach identyczna.
Źródło: Fotolia
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Gimbal potrafi zapewnić świetne efekty na filmach, które bez niego są nieosiągalne. To może być…
Dobry i stylowy plecak na laptopa, aparat i drona? Na rynku jest wiele modeli, które…
Rynek kamer sportowych ma się dobrze. LAMAX X5.2 to kamera, która wyglądem przypomina GoPro. Kosztuje…
Za jedyne 99 zł możesz kupić drukarkę do zdjęć. Wszystko dzięki tej promocji, w której…
Na ten moment czekaliśmy za długo, ale w końcu nadszedł. Tanie obiektywy EOS RF pojawiły…
Ogłoszono właśnie tegorocznych zwycięzców TIPA World Awards. Oto najlepsze aparaty, które warto mieć. Każdy znajdzie…
Wraz z naszymi partnerami stosujemy pliki cookies i inne pokrewne technologie, aby zapewnić jak najlepszą obsługę naszej strony internetowej. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane na urządzeniu końcowym. Używamy plików cookies, aby wyświetlać swoim Użytkownikom najbardziej dopasowane do nich oferty i reklamy oraz w celach analitycznych i statystycznych. Jeśli korzystasz z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień przeglądarki, oznacza to, że nie masz nic przeciwko otrzymywaniu wszystkich plików cookies z naszej strony internetowej oraz naszych partnerów. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies.
Polityka Cookies