Jeśli zdecydujesz się na sprzedaż zdjęć w Fotolii, możesz wygrać nawet 15 tys. złotych. By spełnić warunki konkursu, Twój kadr musi trafić do kolekcji Instant i stać się najlepiej sprzedającą fotografią 2014 roku.
Debiutująca w zeszłym tygodniu w wersji dla Androida, aplikacja Fotolia Instant zebrała już 15 tysięcy użytkowników (nie licząc tych, którzy z programu korzystają na iPhone’ach). Producent ma więc powody do zadowolenia – rosnąca popularność fotografii mobilnej jest już widoczna gołym okiem.
W związku z udostępnieniem aplikacji na największe platformy mobilne, Fotolia postanowiła zorganizować konkurs. Jego zwycięzca otrzyma 15 tys. złotych w kredytach stockowych wymienialnych na pieniądze – możesz więc albo wszystko wydać na zdjęcia, albo pozostać przy „żywych” monetach. Nagroda wręczona zostanie tej osobie, której fotografia okaże się najchętniej kupowanym kadrem z kolekcji Instant w 2014 roku.
Równolegle, od marca tego roku, trwa konkurs dla użytkowników systemu iOS. Wysokość nagrody jest w obydwu przypadkach identyczna.
Źródło: Fotolia
Na stronie mogą występować linki afiliacyjne lub reklamowe.
Sprawdzamy Canon RF 24-70mm f/2.8L IS USM. Ten uniwersalny obiektyw pokrywa szeroki zakres ogniskowych i…
Sony FX2 to nowa kamera z serii Cinema Line. Lokowana nieco niżej niż FX3, ale…
Panasonic Lumix S1II i S1IIE to dwa warianty pełnoklatkowego aparatu. Stworzone dla tych mniej i…
Kupujesz pierwszy aparat i zastanawiasz się, który będzie najlepszy? Zerknij na nasz TOP-10 - wybraliśmy…
Kolejna edycja fotograficznego festiwalu to szansa na testowanie aparatów i obiektywów, udział w sesjach zdjęciowych…
Sony A7S III dzięki aktualizacji oprogramowania zyskuje nową funkcję filmową, której bardzo brakowało. Nowe oprogramowanie…
Wraz z naszymi partnerami stosujemy pliki cookies i inne pokrewne technologie, aby zapewnić jak najlepszą obsługę naszej strony internetowej. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane na urządzeniu końcowym. Używamy plików cookies, aby wyświetlać swoim Użytkownikom najbardziej dopasowane do nich oferty i reklamy oraz w celach analitycznych i statystycznych. Jeśli korzystasz z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień przeglądarki, oznacza to, że nie masz nic przeciwko otrzymywaniu wszystkich plików cookies z naszej strony internetowej oraz naszych partnerów. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies.
Polityka Cookies