Zakończył się własnie program beta kolejnej wersji Lightrooma – Adobe uznało, że jest gotowe na prezentację finalnego wydania oprogramowania. Photoshop Lightroom 5 poprawia ponad 400 błędów z „czwórki”, integruje się też z kupionym przez Adobe pod koniec zeszłego roku serwisem artystycznym Behance.
[nggallery id=118 template=techmaniak]
Lightroom 5 został wyceniony na 149 dolarów (ok. 500 złotych), gdy kupimy go osobno, oraz 79 dolarów, gdy decydujemy się na aktualizację z którejkolwiek, wcześniejszej wersji software’u. Jeśli korzystasz z Creative Cloud, dostęp do Lightrooma otrzymasz za darmo.
Z nowościami możesz zapoznać się m.in. dzięki próbnej wersji wywoływarki. Do najważniejszych narzędzi, które pojawiły się w Lightroomie 5, należą Advanced Healing Brush (szybkie usuwanie obiektów z kadru), automatyczne prostowanie zdjęć (korekta perspektywy), udogodnienia związane z przeglądaniem i katalogowaniem zbiorów, nowy Spot Removal Tool (lokalne usuwanie drobnych elementów) i Radial Filter.
Źródło: Adobe
Na stronie mogą występować linki afiliacyjne lub reklamowe.
Panasonic wprowadza do sprzedaży limitowaną edycję pełnoklatkowego aparatu LUMIX S9 w kolorze Titanium Gold. Limitowana,…
NIKKOR Z DX 16–50 mm f/2.8 VR i MC 35 mm f/1.7 znakomicie wzbogacają szklarnię…
Współpraca budżetowej, choć coraz lepiej rozpoznawalnej marki smartfonów Realme z doświadczonym producentem aparatów RICOH może…
Zaawansowane narzędzia do tworzenia i obróbki zdjęć AI, a do tego potężna chmura na dane…
Jesień i zima obfituje w promocje na rynku foto. Sony właśnie wystartował z cashbackiem, a…
Jesień to czas wielu dobrych promocji w branży foto. Sigma właśnie wystartowała z cashbackiem na…
Wraz z naszymi partnerami stosujemy pliki cookies i inne pokrewne technologie, aby zapewnić jak najlepszą obsługę naszej strony internetowej. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane na urządzeniu końcowym. Używamy plików cookies, aby wyświetlać swoim Użytkownikom najbardziej dopasowane do nich oferty i reklamy oraz w celach analitycznych i statystycznych. Jeśli korzystasz z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień przeglądarki, oznacza to, że nie masz nic przeciwko otrzymywaniu wszystkich plików cookies z naszej strony internetowej oraz naszych partnerów. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies.
Polityka Cookies