Adobe wpadło na dosłownie genialny pomysł. Zbliżające się Creative Days zmotywowały twórcze umysły w firmie do stworzenia świetnej kampanii ulicznej, która w błyskawicznym tempie rozprzestrzenia się po sieci. Nikogo nie obraża, nikogo nie szykanuje i nikogo nie wyśmiewa, nie jest kontrowersyjna, a mimo to zyskuje ogromną popularność. I sympatię, o co obecnie coraz trudniej.
Erik Johansson, jeden z magików Photoshopa, na bieżąco tworzył fotomontaże z podobiznami osób czekających na autobus. W gablocie na plakat reklamowy – zamiast niego – wstawiono telewizor bezprzewodowo połączony z komputerami w pobliskim vanie. W pojeździe siedział wyżej wspomniany artysta i ekipa techniczna, w tym też fotograf, który dostarczał zdjęcia ludzi z przystanku. Johansson szybko budował z nich rozmaite twory – sceny z filmów, zdjęcia pseudoweselne i inne.
Jaka była pierwsza reakcja? Wyciągnięcie komórki z kieszeni i wykonanie zdjęcia. Śmiech – albo przynajmniej uśmiech. Nikt się nie obraził, nikt nie zdenerwował, nikt też nie chciał Adobe pozywać. Ukryte kamery zarejestrowały całe wydarzenie. Nagranie trafiło następnie na YouTube, gdzie zaliczyło 700 tysięcy wyświetleń w jeden dzień.
Źródło: Adobe Nordic
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Gimbal potrafi zapewnić świetne efekty na filmach, które bez niego są nieosiągalne. To może być…
Dobry i stylowy plecak na laptopa, aparat i drona? Na rynku jest wiele modeli, które…
Rynek kamer sportowych ma się dobrze. LAMAX X5.2 to kamera, która wyglądem przypomina GoPro. Kosztuje…
Za jedyne 99 zł możesz kupić drukarkę do zdjęć. Wszystko dzięki tej promocji, w której…
Na ten moment czekaliśmy za długo, ale w końcu nadszedł. Tanie obiektywy EOS RF pojawiły…
Ogłoszono właśnie tegorocznych zwycięzców TIPA World Awards. Oto najlepsze aparaty, które warto mieć. Każdy znajdzie…
Wraz z naszymi partnerami stosujemy pliki cookies i inne pokrewne technologie, aby zapewnić jak najlepszą obsługę naszej strony internetowej. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane na urządzeniu końcowym. Używamy plików cookies, aby wyświetlać swoim Użytkownikom najbardziej dopasowane do nich oferty i reklamy oraz w celach analitycznych i statystycznych. Jeśli korzystasz z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień przeglądarki, oznacza to, że nie masz nic przeciwko otrzymywaniu wszystkich plików cookies z naszej strony internetowej oraz naszych partnerów. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies.
Polityka Cookies