Adobe wpadło na dosłownie genialny pomysł. Zbliżające się Creative Days zmotywowały twórcze umysły w firmie do stworzenia świetnej kampanii ulicznej, która w błyskawicznym tempie rozprzestrzenia się po sieci. Nikogo nie obraża, nikogo nie szykanuje i nikogo nie wyśmiewa, nie jest kontrowersyjna, a mimo to zyskuje ogromną popularność. I sympatię, o co obecnie coraz trudniej.
Erik Johansson, jeden z magików Photoshopa, na bieżąco tworzył fotomontaże z podobiznami osób czekających na autobus. W gablocie na plakat reklamowy – zamiast niego – wstawiono telewizor bezprzewodowo połączony z komputerami w pobliskim vanie. W pojeździe siedział wyżej wspomniany artysta i ekipa techniczna, w tym też fotograf, który dostarczał zdjęcia ludzi z przystanku. Johansson szybko budował z nich rozmaite twory – sceny z filmów, zdjęcia pseudoweselne i inne.
Jaka była pierwsza reakcja? Wyciągnięcie komórki z kieszeni i wykonanie zdjęcia. Śmiech – albo przynajmniej uśmiech. Nikt się nie obraził, nikt nie zdenerwował, nikt też nie chciał Adobe pozywać. Ukryte kamery zarejestrowały całe wydarzenie. Nagranie trafiło następnie na YouTube, gdzie zaliczyło 700 tysięcy wyświetleń w jeden dzień.
Źródło: Adobe Nordic
Na stronie mogą występować linki afiliacyjne lub reklamowe.
Sprawdzamy Canon RF 24-70mm f/2.8L IS USM. Ten uniwersalny obiektyw pokrywa szeroki zakres ogniskowych i…
Sony FX2 to nowa kamera z serii Cinema Line. Lokowana nieco niżej niż FX3, ale…
Panasonic Lumix S1II i S1IIE to dwa warianty pełnoklatkowego aparatu. Stworzone dla tych mniej i…
Kupujesz pierwszy aparat i zastanawiasz się, który będzie najlepszy? Zerknij na nasz TOP-10 - wybraliśmy…
Kolejna edycja fotograficznego festiwalu to szansa na testowanie aparatów i obiektywów, udział w sesjach zdjęciowych…
Sony A7S III dzięki aktualizacji oprogramowania zyskuje nową funkcję filmową, której bardzo brakowało. Nowe oprogramowanie…
Wraz z naszymi partnerami stosujemy pliki cookies i inne pokrewne technologie, aby zapewnić jak najlepszą obsługę naszej strony internetowej. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane na urządzeniu końcowym. Używamy plików cookies, aby wyświetlać swoim Użytkownikom najbardziej dopasowane do nich oferty i reklamy oraz w celach analitycznych i statystycznych. Jeśli korzystasz z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień przeglądarki, oznacza to, że nie masz nic przeciwko otrzymywaniu wszystkich plików cookies z naszej strony internetowej oraz naszych partnerów. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies.
Polityka Cookies