REKLAMA TP
wtorek, 27 października 2015, Dominik Patoła

Canon traci na rynku foto

0 odpowiedzi na “c2”

  1. Błażej pisze:

    Z Nikonem jest podobnie. Obie czołowe firmy produkujące sprzęt fotograficzny nie za bardzo odnajdują się w erze bezlusterkowców (których ja, nota bene, za bardzo nie lubię) będących dziś rodzajem mody jako choć drogie i nie do końca poręczne to dające ładny obrazek, łatwe w obsłudze na trybie Auto 😉 i „ładnie reklamowane”. Obie firmy nie wypuszczają zbyt wielu nowości i obie, jak to opisano w artykule, odświeżają dotychczasowe urządzenia dodając literkę czy cyferkę. Czy upadną? Trudno wyrokować. Ja mam cichą nadzieję… ja wierzę, że nie skończy się produkcja lustrzanek bo nie wyobrażam sobie czegoś mniejszego i mniej wyprofilowanego oraz podglądu obrazu przez wizjer elektroniczny (oczywiście miałem ongiś kompakt z wizjerem elektronicznym i oczywiście wiem, ze dziś są to już stokroć bardziej zaawansowane wizjery niż tamten ale to nie to co na żywo).


reklama